.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثوری لغو کرد یا حسین زادگان؟!
‍ چرا مجمع فوق العاده بوکس مازندران برگزار نشد؟
ساعت ۱۲ شب با دبیر هیات بوکس مازندران تماس گرفته شد تا به اعضای مجمع بگویند برای جلسه فوق العاده در ساری حضور بهم نرسانند، این به معنای لغو برگزاری مجمعی بود که برای پاسخگویی به سوالات اعضای مجمع از رئیس هیات بوکس مازندران تشکیل داده شد!!!

شمال نیوز: ساعت ۱۲ شب با دبیر هیات بوکس مازندران تماس گرفته شد تا به اعضای مجمع بگویند برای جلسه فوق العاده در ساری حضور بهم نرسانند، این به معنای لغو برگزاری مجمعی بود که برای پاسخگویی به سوالات اعضای مجمع از حسین جعفری رئیس هیات بوکس مازندران تشکیل داده شد!


به گزارش مازند24 با اینکه از قبل گفته شده بود یکشنبه ۲۷ آبان ماه در اداره کل ورزش و جوانان استان، مجمع فوق العاده برگزار می شود تا حسین جعفری به برخی ابهامات از سوی اعضا پاسخ داده شود و در واقع بار دیگر انسجام و وحدت به این ورزش بازگردد، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هر کدام علت لغو را درخواست آن یکی عنوان کردند تا اعضای مجمع با ناراحتی زیاد به دفتر مدیرکل مراجعه کنند!


با اینکه چند پیشکسوت بوکس هم در جمع اعضا حضور داشتند حسین زادگان بطور گزینشی دو سه تن را به عنوان نماینده برگزید و اینطور عنوان کرد که ثوری درخواست کرده که مجمع لغو و در زمان دیگری برگزار شود.


از آنسو ثوری به اعضای مجمع هیات بوکس مازندران گفته بود که دیروز حسین زادگان از وی خواسته تا به ساری نیاید و مجمع را لغو کند!


بوکس مازندران در چند ماه گذشته گرفتار حواشی تلخی شده و متاسفانه از آن آرامش لازم برخوردار نیست.

این بهترین فرصت بود تا در یک جلسه کاربردی، حسین جعفری از عملکرد خود دفاع و یا اعضای مجمع علل نارضایتی خود را عنوان کنند که ثوری رئیس و حسین زادگان نایب رئیس مجمع بوکس مازندران هم هستند، با همکاری یکدیگر؛ نه تنها باعث فروکش کردن انتقادات و نگرانی ها نشدند بلکه بر ناراحتی و عصبانیت آنها افزودند.



هنوز مشخص نیست دوباره‌ در چه زمانی مجمع بوکس مازندران برای رسیدگی به این ماجرا برگزار می شود.

یادآور می شود رییس فدراسیون بوکس طی نامه ای رسمی تعویق مجمع فوق العاده بوکس را به تماس تلفنی حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ارتباط داد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1397
ورزش مازندران در کماست
سعیدی 29 آبان 1397
باسلام
از زمان فوت استاد محمد کنودان مربی سابق تیم ملی و پیشکسوت و مربی کهنه کار مازندران بوکس مازندران گرفتار حواشی تلخی شده و متاسفانه از آن آرامش لازم برخوردار نیست.
روحش شاد و یادش گرامی
مهدی 28 آبان 1397
مدیر کل فقط پریچهره چه دورانی بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.452 seconds.